تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل جمیرا بیچ دبی


هتل جمیرا بیچ دبی

 هتل جمیرا بیچ یکی از هتل های 5 ستاره دبی است تور دبی بهار 97که در ساحل جمیرا و در کنار آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است. فاصله هتل از مرکز شهر بیست دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می باشد. ساختمان زیبای هتل دارای 26 طبقه استتور دبی اسفند 96 و در زمینی به مساحت 33000 متر مربع بنا شده است. در کنار هتل ساحل شنی اختصاصی آن وجود دارد که می توانید فعالیت هایی مانند گرفتن حمامتور دبی فروردین 97 آفتاب، قایق سواری، غواصی و جت اسکی را در آن انجام دهید. هتل سرویس دهی خود را به صورت هافبرد به شما مسافران تور دبی ارائه می دهد. هتل دارای 598 اتاق بسیارتور دبی بهمن 96 زیبا و با دکوراسیون متفاوت است که دارای امکانات تلویزیون، یخچال، چای ساز، اینترنت، حمام اختصاصی، تلفن و ... هستند. هتل دارای حدود 30 رستوران و کافی شاپ است که غذا، نوشیدنی تور دبی دی 96و دسرهای متفاوتی را از سراسر جهان با طعم و کیفی عالی برای شما سرو می کنند. در محوطه هتل 5 استخر وجود دارند که درتور دبی تعطیلات فروردین 97 تمامی فصول سال می توانید از آن ها استفاده کنید. همتور دبی نوروز 97 چنین زمین ورزش هایی مانند تنیس، والیبال و بسکتبال نیز در این هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، پارک بازی کودکان، تور دبی زمستان 96پارک آبی ، سالن اسپا، خدمات گردشگری و ... اشاره کرد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی


هتل مترو پولیتن پالاس دبی

هتل مترو پولیتن پالاس یکی از هتل هایتور دبی تعطیلات فروردین 97 5 ستاره دبی است که در خیابان المکتوم دبی قرار گرفته است. این هتل در فاصله کمی از ایستگاه مترو و در فاصله ده دقیقه ای از فرودگاهع بین المللی دبی قرار گرفته است. هتل تور دبی دی 96دارای 160 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور دبی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، اینترنت، تهویه مطبوع و تلفن هستند. در هتل متروتور دبی نوروز 97 پولیتن چهار رستوران وجود دارد که شاملتور دبی اسفند 96 رستوران های بین المللی، لبنانی، مدیترانه ای و عراقی می شود؛ در رستوران لبنانی در هنگام صرف غذا می توانید از شنیدن نوایتور دبی زمستان 96 موسیقی زنده لذت ببرید. در مرکز اسپا هتل مترو پولیتن پالاس استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی وجود دارند. از دیگر امکانات این تور دبی فروردین 97هتل می توان به کافی شاپ، اسنک بار، اجاره ماشین، مرکز تجارت، نگهداری ازتور دبی بهمن 96 کودکان، صندوق امانات و لاندری اشاره تور دبی بهار 97کرد.

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

 

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که در میدان رودکی جزیره و دربلیط کیش نوروز 97 نزدیکی مرکز تجاری کیش قرار دارد. فاصله بلیط کیش تعطیلات فروردین 97هتل تا فرودگاه بین المللی کیش ده دقیقه بوده و تا مراکز خرید فاصله بسیار کمی دارد. این هتل در سال 1393 افتتاح شده است و دارای یکبلیط کیش بهار 97 ساختمان 4 طبقه با 81 واحد اقامتی می باشد. در اتاق ها و سوئیت های این هتل امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، بلیط کیش اسفند 96حمام، اینترنت، صندوق امانات و بلیط کیش زمستان 96سیستم تهویه مطبوع وجود دارند. در رستوران اصلی هتل پارمیدا صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام با منوی بسته سرو می شود. در این هتل یک کافه 24 ساعته و یک کافه سنتیبلیط کیش بهمن 96 نیز وجود دارند. در کنار استخر هتل پارمیدا یک سونا، جکوزی ، حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارد که استفاده از استخر برای شما مسافران تور کیش مقیم هتل رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می بلیط کیش فروردین 97توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، سالن همایش و کنفرانس، اجاره ماشین، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشارهبلیط کیش دی 96 کرد.

هتل پارمیدا کیش 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

هتل شایان کیش


هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که بلیط کیش تعطیلات فروردین 97در بلوار ساحل جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره است که در سال 1351 فعالیت خود را آغاز نموده است و در سال 1393 برای بهبود بلیط کیش فروردین 97خدمات رسانی به شما مسافران تور کیش بازسازی شده است. ساختمان این هتل دارای 4 طبقه است و در آن 193 اتاق وجود دارند که همگی دارای دکوراسیون بسیار شیک و زیبا بوده و از برخی از بلیط کیش اسفند 96آن ها منظره خلیج فارس قابل مشاهده است. در این اتاق ها امکانات مبلمان، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،بلیط کیش نوروز 97 چای ساز، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و اینترنتبلیط کیش زمستان 96 بی سیم رایگان وجود دارد. هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی هتل و دیگری یک رستوران سنتی است که درمحوطه فضای باز هتل قرار گرفته است. از دیگر امکاناتبلیط کیش بهمن 96 هتل می توان به کافی شاپ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، بیلیارد،بلیط کیش بهار 97 آلاچیق، اجاره ماشین و ترانسفر فرودگاهیبلیط کیش دی 96 اشاره کرد.

هتل شایان کیش 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل ایران کیش


هتل ایران کیش

یکی از هتل های مطرح و پنج ستاره جزیره کیش بلیط کیش نوروز 97که در میدان امیرکبیر جزیره ودر موقعیت مکانی خوب نسبت به مراکز خرید قرار دارد، هتل ایران می باشد. این هتل از سال 1375 فعالیت خود را برای پذیرایی از مهمانان تور کیش آغاز کرده است اما در سال 1392 ساختمان آن بلیط کیش بهمن 96به طور کامل و با طراحی جدید و منحصر به فرد از نو ساخته شد. زیر بنای این هتل چیزی حدود 12000 هزار متر مربع است که بیشتر بلیط کیش تعطیلات فروردین 97آن را ساختمان هتل تشکیل بلیط کیش بهار 97می دهد. هتل ایران دارای 121 واحد اقامتی است که بسیار تمیز و زیبا هستند و امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با لوازم بهداشتی را ارائه بلیط کیش زمستان 96می دهند. گفتنی است که برخی از این اتاق ها نمای رو به خلیج همیشه فارس دارند. مجموعه آبی هتل که دارای استخر، سونا و جکوزی است برایبلیط کیش دی 96 استفاده از مهمانان مقیم هتل رایگان می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، اجاره ماشین، سالن همایش،بلیط کیش اسفند 96 چایخانه سنتی، گشت نیم روزی، سالن ماساژ و ... بلیط کیش فروردین 97اشاره کرد.

 

هتل ایران کیش 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش