تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی ,

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق شیک و تمیز می باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافی ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی ,

سواحل آنتالیا

 تور آنتالیا ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا در غرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد و تا بندر آنتالیا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

از دیگر ویژگی های این ساحل داشتن یک پارک ساحلی است که دارای امکاناتی چون رستوران , کافه , استخر دلفین , بازی های مخصوص کودکان , شهرک مینیاتوری ترکیه و... می باشد. گردشگران تورآنتالیا در این ساحل می توانند اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند و از تفریح خود لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

 

 

 

تور آنتالیا ساحل پاتارا

ساحل پاتارا آنتالیا یک ساحل صولانی ، شنی و تمیز است و گفته می شود که زادگاه بابانوئل بوده است. این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و استراحت گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 باشد زیرا بسیار دنج و خلوت است. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی مذکور عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این اثار تاریخی لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل پاتارا

 

 

 

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیا 94 را به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا ,

هتل های آنتالیا

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

 

 

 

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تورآنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 

 

 

 تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی آنتالیا در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

لازم به ذکر است که این اتاق های دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و از منظره آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی 2 کیلومتر تا مر کز شهر بلک فاصله دارد. برای گردشگران تور آنتالیا لحظه آخری این هتل می تواند تمام امکانات رفاهی لازم را فراهم آورد تا از اقامت خود در این هتل رضایت کافی را داشته باشند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا ,

تفریحات کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیز تور کیش 94 می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور کیش پاییز 94 می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران می شود. همچنین گردشگران تور کیش آبان 94 از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 

 

 

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش آبان 94 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش پاییز 94 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش ,