تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور دبی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

مرکز خریدهای معروف دبی

 

مرکز خرید الواحه دبی

مرکز خرید الواحه دبی مجموعه ای تجاری شامل 70 فروشگاه در 4 طبقه می باشد که در سال 2009 بازسازی شده و دوباره بازگشایی گشته است وبین مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 معروف است، دلیل بازسازی این مرکز خرید آتش سوزی ۀن در سال 2005 می باشد. بعد از بازگشایی مجدد آن این مرکز خرید به یکی از بهترین مجموعه های تجاری دبی تبدیل شد . مرکز خرید الواحه دبی پذیرای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشند ، آنها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی مجموعه ای تجاری که شامل 48 دفتر تجاری و تفریحی در دو طبقه می باشد که در سال 200 در جاده شیخ زاید دبی تاسیس گردید. مسافران تور دبی آذر 94 بدانید که فاصله فرودگاه تا این مرکز خرید 15 دقیقه می باشد و 20 دقیقه تا منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. مساافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 می توانند به مرکز خرید مزایا دبی رفته و کالاهایی با قیمت ارزان را خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط :

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل جمیرا روتانا دبی

هتل جمیرا روتانا دبی

مطالب مرتبط:
 

منطقه دیره دبی

 

منطقه دیره دبی

منطقه دیره دبی به عنوان مرکز شهر دبی شناخته شده است .این منطقه که یک جاذبه گردشگری دبی می باشد در قدیم به عنوان یک مرکز تجارت مطرح بوده است . قابل ذکر است مکانهای دیدنی دیگری از جمله پارک ممزر، بازار سنتی دبی و مرکز خرید سیتی سانتر در منطقه دایره واقع شده اند . مسافران تور دبی آذر 94 که قصد بازدید از این جاذبه های گردشگری دارند می توانند در این منطقه مستقر شوند . از خیابانهای به نامی که در این منطقه قرار دارند میتوان به خیابان المراقبات ، الرقه و میدان مشهور بنی یاس اشاره کرد . دایره منطقه ای سنتی می باشد که از ویژگی های بارز آن نزدیک بودن هتل های آن به بازار و دیگر این که  این هتل دارای قیمتی ارزان می باشند همچنین این هتل ها امکانات خوبی را به مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ارائه می کنند . از هتل های معروفی که در این منطقه می باشد ھتل 5 ستارہ لا الغریر روتانا  که نزدیک به مرکز خریدالغریر است . این هتل با امکانات کاملی که دارد ولی از قیمت مناسبی برخودار است . از ویژگی های خوب این هتل وجود رستوران ایرانی شایان و رستوران لیوان می باشد که مسافران ایرانی تور دبی دی ماه 94 می توانند با انتخاب این هتل از غذاهای رستورانهای ایرانی بهره مند شوند . منطقه دیره دارای هتل ها و رستوران های دیگری نیز می باشد از جمله هتل های روتانا ، رستوران بسیار معروف و بین المللی ، زمین اسکی روی یخ ، اتاق هایی با نمای خلیج فارس ، زمین مینی گلف و . . . از امکانات این هتل می باشد .برای گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که می خواهند در هتل 4 ستاره اقامت کنند ما هتل لند مارک را پیشنهاد می کنیمکه دارای امکانات بسیار خوبی برای ارائه به میهمانان خود می باشد. 

معرفی رستوران های ایرانی دبی

 

رستوران ایرانی ارسلان دبی

رستوران ایرانی ارسلان دبی در منطقه مطینه دبی قرار دارد و دارای فضایی آرام و لذت بخش مخصوص صرف کردن انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی که زبانزد خاص و عام است می باشد این رستوران دارای کباب های خوشمزه نیز می باشد . مسافران دبی می توانند در سفر خود با تور دبی تعطیلات پاییز 94 رفتن به رستوران ایرانی ارسلان دبی را در لیست برنامه های خود قرار دهند و خاطره ای خوش را در ذهن خود ثبت کنند.

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.




مطالب مرتبط:


هتل مارکوپولو دبی

 

هتل مارکوپولو دبی

 هتل مارکوپلو دبی

هتل مارکوپولو دبی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه سیتی سنتر دیره دبی می باشد که در نزدیکی رستوران های ایرانی قرار گرفته است. این هتل متشکل از 128 اتاق تمیز و لوکس و زیبا می باشد که میهمانان تور دبی دی ماه 94فراهم گشته است. اتاق های آن دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تخت خواب کینگ سایز و معمولی , حمام , سشوار , میز اتو , اینترنت و... می باشد و مسافران عزیز تور دبی آذر 94 می توانند اقامتی راحت و آسوده را در این هتل داشته باشند.

هتل مارکوپلو دبی

از امکانات این هتل می توان به استخر , پارکینگ , صرافی , شک شویی و... اشاره کرد. لابی هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان  تور دبی تعطیلات دی ماه 94خود می باشند. همچنین مسافران عزیز تور دبی که در هتل مارکوپولو اقامت دارند می توانند به صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر , اینترنت و... استفاده کنند.

هتل مارکوپلو دبی

لازم به ذکر است که رستوران های این هتل غذای بین المللی بسیار لذیذی را سرو می کنند که ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. این هتل دارای رستوران هندی , رستوران امریکایی مکزیکی (مخلوط) , رستوران چینی , نانوایی های که به صورت شبانه روز نان میپذند و...  که آماده پذیرایی از تور دبی زمستان 94 می باشد. از دیگر مزایای این هتل آن است که در نزدیکی مترو  می باشد و علاوه بر این تنها 5 کلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و همین امر باعث میشود که مسافران عزیز توردبی که در این هتل اقامت دارند بتوانند به راحتی به سایر نقاط شهر بروند.

هتل مارکوپلو دبی

 

مطالب مرتبط: